مجله ورزشی

مجله ورزشی

ورزش درمانی برای رفع کمر درد

تمریناتی که در زیر ارائه می شود؛ باعث کشش و تقویت عضلات شکم و ستون فقرات می شود.می توانند از مشکلات کمر جلوگیری کنند و در رفع کمر درد مؤثر هستند. چرا که عضلات پشت و شکم قوی به حفظ وضعیت خوب قامت و موقعیت درست ستون فقرات کمک می کنند. اگر عضلات شما سفت

اشتباهات رایج هنگام تمرین با دوچرخه ثابت

اجازه ندهید اشتباهات شما، جلسات تمرین دوچرخه ثابت تان را کم اثرتر کنند. این اشتباهات را که توسط مربی دوچرخه ثابت شرح داده می شود، اصلاح کنید.   ۱- شما سر ساعت به کلاس می رسید؟  مشکل این است که این کار باعث می شود برای راه اندازی دوچرخه تان و تست کردن تنظیمات آن

علائم کمبود آهن چیست و برای درمان آن چه باید کرد؟

آیا می‌دانید کمبود آهن در بدن می‌تواند بدنتان را رو به زوال ببرد؟ این عارضه به این علت ایجاد می‌شود که در اثر فقر آهن خون نمی‌تواند اکسیژن و مواد غذایی را به خوبی درون بدن جابه‌جا کند. بدون میزان کافی آهن نمی‌توانید ویتامین و مواد معدنی موجود در میوه، سبزی و مکمل‌های دارویی را

هفت نکته مهم که پس از ورزش کردن باید رعایت شود

ورزش کردن یکی از برنامه های روزانه هر انسانی باید باشد ، اما رعایت برخی نکات پس از ورزش کردن به شما کمک می کند نتیجه بهتری از انجام ورزش خود بگیرید.    هفت اشتباه مخرب برای بدن پس از ورزش کردن    ورزش کردن برای سلامتی بدن مهم است و هر انسانی به نوعی ورزش می

اطلاعات قبل از خرید توپ والیبال

توپ والیبال توپی است که در بازي های والیبال داخل سالن و والیبال ساحلی و انواع ديگر والیبال استفاده ميشود . توپ های والیبال کاملاً گرد هستند که بطور رایج حاوی 18 پنل تقریبا مستطیلی شکل و از جنس چرم طبيعي یا مصنوعي هستند.   ورزش والیبال از ورزش هایی است که در کشور ما

فواید ورزش هوازی ( ورزش ايروبيك )

ورزش ایروبیک ، قلب و ریه ها را تقویت می کند و جریان خون را بهبود می بخشد. فواید سلامتی آن فراوان است از جمله جلوگیری و کنترل بیماری.     آیا 30 دقیقه ورزش آئروبیک در روز همان درمانی است که به دنبال آن بوده اید؟ ورزش ایروبیک به خاطر منافع آن از جلوگیری

۱۰ حرکت ورزشی ساده برای تقویت تمام عضلات بدن

همه می‌دانیم که ورزش روزانه تا چه اندازه مفید است. اما با گزینه‌های بسیار و اطلاعات بی‌حد و حصری که درباره ورزش وجود دارد، به سادگی ممکن است برای یافتن بهترین حرکات ورزشی سردرگم شویم. اما نیازی به نگرانی نیست. اگر به دنبال یک راه مطمئن برای به دست آوردن اندام خوش‌فرم و زیبا هستید،

14 نکته درباره ورزش کردن

مرکز کنترل بیماری ها توصیه کرده است که هر هفته، حداقل 150 دقیقه ورزش هوازی با شدت متوسط و یا 75 دقیقه ورزش هوازی با شدت زیاد و یا ترکیبی از هر دوی این ورزش ها را انجام دهید.     ورزش کردن به شما آسیبی نمی رساند. اگر تازه ورزش را شروع کرده اید،

تناسب اندام با شنا؛ چرا شناکردن مؤثر است؟

اگر به دنبال لاغری و تناسب اندام باشید احتمالا استخر اولین گزینه‌ای نیست که به سراغش می‌روید، اما در واقع باید باشد! چون هیچ ورزش دیگری نمی‌تواند به اندازه‌ی تمرینات شنا کالری بسوزاند، متابولیسم را تقویت کند و تک‌تک ماهیچه‌های بدن را قوی‌تر کند. این نوشته را بخوانید تا با دلایل تناسب اندام با شنا آشنا شوید.

تشخیص مکمل اصل از تقلبی

در تشخیص مکمل اصل از تقلبی اول باید به این پرسش پاسخ بدهیم که ما قادر خواهیم بود بدون داشتن لوازم و شرایط آزمایشگاهی مکمل اصل و تقلبی را از هم تشخیص بدهیم؟ و بعد از آن باید پرسید که معمولا کدام مکمل بدنسازی دارای درصد تقلب بیشتری هستند؟ و در نهایت باید پرسید برای خرید مکمل اصل چه

محصول به کارت شما اضافه شده است.

ادامه خرید مشاهده سبد خرید